FAQ

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om bland annat beställningar, leveranser & returer. Hittar du inte svaret på din fråga är du välkommen att kontakta oss på info@melanique.se

Vilka betalsätt erbjuder ni?

Du kan välja mellan Paypal eller Swish. Snart finns Det även att välja på Payex som betalalternativ

Hur vet jag att min order har blivit godkänd?

När du slutfört en beställning så erhåller du en orderbekräftelse med e-post. Om du inte fått en orderbekräftelse, vänligen kontrollera att din e-postadress stämmer och meddela Melanique kundservice så skickar vi om bekräftelsen. När varorna skickas från vår e-butik får du även en leveransbekräftelse via e-post.

Kan jag ångra mitt köp?

Som kund har du rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du tagit emot varorna. Se frågan ”Hur gör jag om jag vill returnera en vara”. Alla returer till Melaniques e-butik bekostas av dig som kund.

När får jag min beställning?

Alla beställningar hanteras inom 1-3 arbetsdagar om inget annat anges, försändelsen skickas via Postnord och du får mail samt sms när din beställning finns att hämta hos ditt ombud.

Jag vill returnera en vara, hur gör jag?

Genom att varan skickas till Melaniques e-butik. Melanique ansvarar inte för varan under den tid som den skickas tillbaka till Melanique från kund med anledning av ångerrätt eller reklamation.

Återbetalningen sker inom 14 dagar.

Vad gör jag om min beställning är fraktskadad?

Om ditt kolli blivit skadat maila oss på info@melanique.se

Jag önskar samarbeta med Melanique, hur går jag tillväga?

Vad kul att du vill samarbeta med oss! Mejla in till info@melanique.se och skriv vad för typ av samarbete du har tänkt dig så svarar vi dig så fort vi kan.

X